Lawyersnet_MainPic עורכי דין בישראל
Lawyersnet_MainPic עורכי דין בישראל
פנייה לייעוץ אישי



    עורכי דין פליליים מובילים בישראל – הדירוג

    כל אדם המואשם בעבירה פלילית, חפץ להיות מיוצג בצורה הטובה והנכונה ביותר שתוציא אותו זכאי. זו מלאכתו של עורך הדין הפלילי.

    עורכי דין פליליים מובילים בישראל - הדירוג

    כל אדם שואף לקבל את השירות הטוב ביותר מעורכי הדין הפליליים הטובים ביותר.

    תוכן עניינים

    כיצד נקבע דירוג עורכי הדין הפליליים המובילים בישראל?

    חברת דן אנד ברדסטריט היא חברת ייעוץ ומדרוג המדרגת חברות ישראליות בתחומים שונים. יוקרתה מאפשרת לה לקבוע תהליכים בשוק ואף להשפיע על מקבלי ההחלטות שכן דירוגה של החברה הוא אחד מן הפרמטרים בשקלול מצבה הפיננסי של החברה.

    דירוג עורכי הדין הוא דירוג אחד מתוך דירוגי דאנס 100 המתפרסם כאמור בכל שנה, ונחלק לשלוש קטגוריות:

    משרדים מובילים, משרדים בולטים ומשרדים ידועים. גם בתחום עריכת הדין הפלילי מציגה החברה דירוג שנתי של עורך דין פלילי מומלץ. יש להניח שעורכי הדין הפליליים בישראל מאוד מתאמצים כדי למקם את עצמם ברשימה היוקרתית הזו של עורכי דין פלילים מובילים בתחומם.

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      דירוג עורכי דין פליליים בישראל – משרדים מובילים

      1. משרד עורכי דין אבי חימי – עו"ד אבי חימי הקים את משרדו בשנת 1990. המשרד מתמקד בעבירות של צווארון לבן, סחר בסמים, עבירות מין ועוד.

      במשרד פועלים צוות עורכי דין המעניק ללקוחותיו שירותים משפטיים מגוונים החל מייעוץ שוטף ועד לליווי בהליכי מעצר, ייצוג בהליכי שימוע, ייצוג מול הרשויות ועוד.

      בין לקוחותיו המפורסמים של המשרד נמנים: נבחרי ציבור, ראשי ערים, עורכי דין ושחקני כדורגל.

      עו"ד חימי משמש כיום כיו"ר לשכת עורכי הדין.

      1. משרד עורכי דין ירום הלוי – עו"ד ירום הלוי הקים את משרדו בשנת 1990. עיסוקו של המשרד בכל סוגי הפשיעה, רצח, סמים, סחיטה והונאה. עו"ד הלוי רשם לזכותו מספר תקדימים משפטיים וביניהם זיכוי של נאשם ברצח למרות עדות מרשיעה של שני עדי מדינה, זיכוי של נאשם בעבירות סמים לאחר הרשעתו בבית המשפט בעקבות ראיות חדשות שהוסתרו בידי התביעה וזיכוי נאשם ברצח לאחר שעו"ד הלוי הוכיח כי מעשיו נבעו מהתקפי אפילפסיה שמהם סבל הנאשם.

      עו"ד הלוי אף מייצג את רומן זדורוב בבקשתו למשפט חוזר.

      1. משרד עורכי דין ציון אמיר – עו"ד ציון אמיר, אחד מעורכי הדין הנהנים מחשיפה תקשורתית מוגברת, מייצג שורה ארוכה של אישי ציבור בעלי פרופיל גבוה, ובראשם נשיא המדינה לשעבר משה קצב.

      עו"ד אמיר נולד במעברה באזור ירושלים, למד משפטים באוניברסיטת בר אילן והתמחה במשרדו של עו"ד צבי לידסקי. לאורך הקריירה הארוכה שלו, ייצג עו"ד אמיר לקוחות כמו השר לשעבר גונן שגב, ראש עיריית פ"ת, דודו טופז, עצורי המחתרת בת עין, חברי ארגון פשיעה ועוד.

      בנוסף מכהן עו"ד אמיר בתפקידים שונים בלשכת עורכי הדין ואף התמודד על ראשותה מול עו"ד אבי חימי.

      דירוג עורכי הדין הפליליים המובילים בישראל – משרדים בולטים

      1. משרד עורכי דין אביגדור פלדמן – עו"ד פלדמן לבד מעיסוקו המשפטי, הוא פעיל בולט בתחום זכויות האדם וכפובליציסט מקורי ונועז. עו"ד פלדמן נולד בת"א, והתמחה אצל עו"ד אמנון זכרוני. הוא נמנה עם מייסדי ארגון "בצלם" ומגן רבות על נאשמים בריגול נגד המדינה כמו מרדכי ואנונו, טלי פחימה, וחשודים בעבירות טרור כמו ח"כ גאטס.

      עו"ד פלדמן במסגרת עיסוקיו בתיקים בעלי נגיעה פוליטית, התפרסם בריבוי עתירותיו לבג"ץ כנגד המדינה למשל בג"ץ סברה ושתילה, בג"ץ גירוש פעילי החמאס ללבנון, בג"ץ מוחמד בכרי ועוד. בעבר התבטא עו"ד פלדמן במילים קשות נגד מערכת המשפט והמוסדות השונים ופועל רבות במסגרת ארגוני שמאל.

      1. משרד עורכי דין ארז אבוהב – עו"ד אבוהב מתמחה בתחום הצווארון הלבן וייצג אישי ציבור רבים.

      צוות משרדו של עו"ד אבוהב מיומן במתן פתרונות יצירתיים לאתגרים משפטיים מורכבים ומעניק ליווי משפטי מקיף לכל לקוח.

      1. משרד עורכי דין אריאל עטרי – עו"ד עטרי, בוגר המדרשייה, מופיע בתיקים פליליים משנת 1989. הוא בעל ניסיון רב בטיפול בתיקים פליליים ואף מוזמן לעיתים קרובות כפרשן משפטי בתוכניות טלוויזיה.

      בין התיקים המפורסמים שבהם ייצג עו"ד עטרי ניתן למנות את תיקו של אליאור חן, הרב המתעלל.

      עורכי דין פליליים מובילים

      דירוג המשרדים הידועים של עורכי דין פליליים מובילים בישראל

      1. משרד עורכי דין א. אייזנברג – עו"ד אלון אייזנברג הקים את משרדו בשנת 2010 ורשם הצלחות במשפטים רבים. המשרד מעיד על עצמו כי הצלחותיו נובעות משילוב של אסרטיביות, יצירתיות ואנושיות.

      משרד אייזנברג מתמחה בעבירות של רצח, סמים, אלימות ושוחד ומרמה. עו"ד אייזנברג ייצג בעבר את איש העסקים דוד אפל, יונתן איילו שרצח את האדם שהתעלל בו מינית, נאשמים באונס ועוד רבים.

      המשרד מלווה אנשי ציבור ואנשי עסקים בכל ההליכים נגדם עד לבית המשפט העליון.

      1. משרד עורכי דין קובי בן שעיה – עו"ד בן שעיה הקים את משרדו בשנת 2009 ומאז התברג בצמרת עורכי הדין הפליליים המובילים בארץ. הוא ייצג נאשמים ברצח, סמים, הלבנת הון, פשיעה חמורה ועוד. משרדו מייצג אף נאשמים צבאיים בבתי משפט צבאיים, בקשות לחנינה, רבנים ואף בתיקים בעלי פרופיל ציבורי גבוה כמו מצית ביתה של כרמל מעודה, הרב המתחזה לשדכן, יעקב פליסיאן ועוד.
      2. משרד עורכי דין גיל פרידמן – עו"ד פרידמן עוסק בכל תחומי המשפט הפלילי, החל מהשלב הראשון של החקירה ועד לייצוג בהליכי מעצר או בהרשעה. עו"ד פרידמן היה בעברו חוקר משטרה והוא בעל ניסיון רב ביחידות שונות ובעבודת המשטרה.

      עו"ד פרידמן ייצג במספר תיקים מפורסמים תקשורתית כמו תיקו של רוני רון (תיק רוז פיזם), תיק האונס בהרצליה ועוד.

      משרדו של עו"ד פרידמן מתגאה ביכולת התמודדות עם תיקים מורכבים בשילוב עם יחס אישי ללקוח.

      עורכי דין פלילים מובילים - שאלות נפוצות

      למה חשוב להתייעץ עם עורכי דין פליליים לפני חקירה במשטרה?

      חשוב להתייעץ עם עורכי דין פליליים לפני חקירה במשטרה כי עקב נסיונם הרב, יודעים עורכי הדין הפליליים כיצד הפונים אליהם צריכים להתנהל במהלך החקירה. בנוסף, עורכי הדין הפליליים מזהירים את הפונים אליהם מתרגילי החקירה שהחוקרים ככל הנראה יבצעו בחקירה, ומסבירים להם כיצד עליהם להציג בחקירה את גרסתם. כל אלה מגבירים את סיכויי החקירה להסתיים בלא הגשת כתב אישום.

      מי זכאי לעורך דין פלילי בחינם מטעם הסנגוריה הציבורית?

      הנאשמים הזכאים לעורך דין פלילי בחינם מטעם הסנגוריה הציבורית הם קטינים (פרט לעבירות תעבורה קלות), בעלי מוגבלות (עיוורים/חירשים/אילמים/אנשים שיש חשש שהם חולי נפש או לוקים בשכלם), נאשמים בעבירה שעונשה 10 שנות מאסר לפחות בבית המשפט המחוזי, חסרי אמצעים המואשמים בעבירה שהעונש בגינה הוא 5 שנות מאסר לפחות, נאשמים שהתביעה מבקשת להטיל עליהם מאסר בפועל, נאשמים שהוזמנו לדיון במסגרת "יום הקראות" וכל הנאשמים הנוספים שבית המשפט הורה למנות להם סנגור ציבורי.
      העצורים שזכאים לעורך דין פלילי בחינם מטעם הסנגוריה הציבורית הם קטינים, מי שהוגשה נגדם בקשה למעצר עד תום ההליכים נגדם, וחסרי אמצעים שעצורים לצרכי חקירה.

      מיהם עורכי הדין הפליליים המובילים לפי דירוג דנס 2022?

      לפי דירוג דנס 2022, עורכי הדין הפליליים המובילים הם אבי חימי, ירום הלוי, משה שרמן, יהודה פריד, טל גבאי וציון אמיר.

      מיהם עורכי הדין הפליליים המובילים לפי דירוג BDI?

      בין עורכי הדין הפליליים המובילים לפי דירוג BDI ניתן למצוא את שרון נהרי, תמי אולמן, אלעד שאול, לירן זילברמן ויעל גרוסמן.

      *התוכן המופיע באתר Lawyersnet עורכי דין בישראל אינו מחליף ייעוץ משפטי פרטני מעורך דין. המבקר באתר ייקח בחשבון שכל הסתמכות על האמור – היא באחריותו הבלעדית.

      לייעוץ מקצועי ראשוני ללא התחייבות 077-8054051
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מידע חשוב נוסף