Lawyersnet_MainPic עורכי דין בישראל
Lawyersnet_MainPic עורכי דין בישראל
פנייה לייעוץ אישי



    5 כללים לשיווק מוצלח בפייסבוק

    רוצים שהעסק שלכם יזכה לחשיפה? מעוניינים לנצל היטב את הפלטפורמה הדיגיטלית ואת הזמן שגם ככה אתם מבלים מול המסך בגלישה ברשתות החברתיות? ריכזנו עבורכם 5 כללים שיעזרו לכם לשווק את העסק שלכם באמצעות הפייסבוק ובאופן מוצלח.

    5 כללים לשיווק מוצלח בפייסבוק

    תוכן עניינים

    #1 בניית דף עסקי

    הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא כמובן לבנות לעצמכם עמוד עסקי, כזה שיספק לגולשים מעבר למידע גם תוכן. עמודי הפייסבוק אומנם דומים בצורתם, יחד עם זאת, לבניית דף הפייסבוק ולמיתוגו בצורה נכונה חשיבות עצומה.

    חשוב לבנות את העמוד העסקי שלכם כך שימשוך ויסקרן את הגולשים על ידי מידע שיספק להם ערך.

    בין אם מדובר בפרסום של רואי חשבון, פרסום עורכי דין בפייסבוק או כל בעל עסק אחר: העלו תמונה מוצלחת, ציינו פרטים מדויקים על מיקום העסק ופרטי יצירת קשר (אלפון, פקס, אימייל).

    במידה ויש לכם אתר אינטרנט הפנו אליו. כל אלו יעודדו את הגולשים המבקרים בדף העסקי שלכם לעשות לייק, לעקוב וכמובן ליצור עמכם קשר במידה ויחפצו בשירות שאתם מעניקים.

    #2 העלו סרטונים ותמונות וכתבו פוסטים

    רוצים להגדיל את החשיפה של הגולשים? מעוניינים ליצור עניין? השקיעו בסרטונים מעניינים, מקוריים ומקצועיים. סרטונים מושכים את עיניי הגולשים וזוכים לחשיפה זכרו זאת.

    כתבו פוסטים מעניינים אשר יעניקו לגולשים שלכם עניין וערך ואל תשכחו להיות יצירתיים. חשוב כי תעלו את הסרטון בעצמכם כקובץ וללא שימוש ביוטיוב או באתר דומה אשר עלול להוריד את החשיפה.

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      #3 ערכו תזמון מושכל לפוסטים שאתם מעלים

      למועד פרסום הפוסטים שלכם חשיבות רבה אשר תשפיע באופן ישיר על החשיפה שתקבלו. לכן, ההמלצה שלנו היא לעלות את הפוסטים באופן חכם כך שיועלו בהתאם לזמן הגלישה של קהל היעד שלכם.

      בנוסף מומלץ לעלות את הפוסט בזמן בו אתם פנויים להגיב לגולשים בזמן אמת.

      #4 שימרו על עקביות

      צרכני תוכן נמשכים לעסקים עקביים, כאלה שמספקים תוכן באופן שבועי. תשקיעו בתוכן מעניין והקפידו שהעמוד העסקי שלכם יהיה פעיל.

      #5 בחרו תמונה שתמשוך את העין לפוסט שאתם מעלים

      התמונה שתצרפו לפוסט שכתבתם לא פחות חשובה מהפוסט עצמו. על כן חשוב שתשקיעו מחשבה גם בבחירת התמונה הנכונה, כזו שתמשוך את העין.

      חשוב שהתמונה שאתם בוחרים תהא איכותית, ותתמוך ברעיון שאתם רוצים להעביר ובנושא הפוסט שכתבתם.

      כמו כן, רצוי שתשלבו מסר קצר המסכם את הטקס על גבי התמונה עצמה (שימו לב שהטקס לא יהיה גדול מידי ויהווה אחוזים בודדים בלבד מהתמונה).

      רובנו מבלים חלק נכבד מהיום ברשתות החברתיות ועל כן פרסום בפייסבוק טומן בחובו שלל יתרונות, הוא נוח, הוא זמין, הוא לא מצריך עסק וותיק או גדול, ניתן למצוא את הדף העסקי בקלות ועוד יתרונות רבים אחרים.

      על מנת לשווק עצמכם באופן מוצלח באמצעות הפייסבוק, עליכם לבנות עמוד עסקי כזה שימשוך אליו את הגולשים שהנכם מעוניינים למשוך,

      להכיר היטב את קהל היעד שלכם ומה הוא מחפש, ליצור עבורו תוכן מעניין ובעל ערך, לסקרן אותו ולעודד אותו להגיב.

      בחרו לעצמכם סוכנות פרסום מוצלחת, אם זה אפשרי – בחרו סוכנות המלווה בעלי עסקים כמו שלכם,

      כפי שעורך דין אדי סוברי עוסק בקידום הסקטור המשפטי בישראל והכי חשוב: זכרו ככל שתקבלו יותר תגובות כך תזכו לחשיפה גבוהה יותר דבר אשר יגרום בסופו של יום לעסק שלכם להתרומם ולשגשג. בהצלחה!

      *התוכן המופיע באתר Lawyersnet עורכי דין בישראל אינו מחליף ייעוץ משפטי פרטני מעורך דין. המבקר באתר ייקח בחשבון שכל הסתמכות על האמור – היא באחריותו הבלעדית.

      לייעוץ מקצועי ראשוני ללא התחייבות 077-8054051
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מידע חשוב נוסף