Lawyersnet_MainPic עורכי דין בישראל
Lawyersnet_MainPic עורכי דין בישראל
פנייה לייעוץ אישי



    פורום רשלנות רפואית – מידע משפטי בלי לקום מהכיסא

    האינטרנט מאפשר לנו לקבל מידע רב ומגוון, בתחומים שונים וזאת מבלי לקום מהכיסא. בשגרת היום יום המעייפת והעמוסה, חשוב לנו מאוד כי המידע לו אנו זקוקים יהיה נגיש וזמין.

    פורום רשלנות רפואית – מידע משפטי בלי לקום מהכיסא

    בין סוג המידע שניתן לקבל ברשת, נמצא גם המידע המשפטי. למעשה, כיום, בכל נושא משפטי, נוכל למצוא ברשת, מאמרים וכתבות בתחום המעניין אותנו.

    תוכן עניינים

    מקור מרכזי לקבלת מידע משפטי ברשת, הוא הפורומים המשפטיים, המנוהלים על ידי עורכי דין מומחים. כך, למשל, ישנו פורום רשלנות רפואית.

    במסגרתו, יכול כל אדם, להפנות שאלות למנהלי הפורום ולקבל ייעוץ משפטי און ליין. כמו כן, ניתן להתרשם משאלות אחרות שנשאלו בפורומים ומן התשובות שניתנו.

    מעוניינים בייעוץ אישי? תוכלו לפנות לאחד מעורכי הדין ולקבוע פגישת ייעוץ אישית, לבירור זכויותיכם המשפטיות.

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      פורום רשלנות רפואית – יתרונותיו

      מעוניינים לשאול שאלה בנושא רשלנות רפואית? לרשותכם, פורום מקצועי בתחום זה.

      פורום רשלנות רפואית, פותח לכל אחד מאתנו, דלת ישירה למיטב עורכי הדין, המומחים בתחום זה ויש לו מספר יתרונות:

      1. שאלות למומחים: במסגרת הפורום, תוכלו לשאול שאלות ולקבל תשובות ממוקדות, מעורכי הדין המומחים, תוך זמן קצר וכל זאת, ללא תשלום.

      2. חסכון בכסף ובזמן: הפורום חוסך לכם כסף וזמן יקר. המענה ניתן ללא תשלום ומעבר לזאת, הנכם יכולים לגלוש בפורום ולהפנות שאלה, בכל זמן שנוח לכם, בשעות היום או הלילה.

      3. אנונימיות: יתרון נוסף של פורום רשלנות רפואית, הוא האנונימיות. אם אינכם מעוניינים להיחשף, אינכם חייבים לציין את שמכם האמיתי בפורום.

      ייעוץ משפטי אישי

      אין ספק כי האפשרות לקבל מידע משפטי מקצועי באינטרנט, היא חשובה ומסייעת לנו מאוד. אולם, היא אינה יכולה להחליף, את הצורך בייעוץ משפטי אישי של עורך דין רשלנות רפואית.

      הפורום המשפטי, נועד למתן ידע כללי, אך על מנת לממש את זכויותיכם ולקבל פיצוי כספי, הנכם צריכים לפנות למשרד עורכי דין, המתמחה ברשלנות רפואית ולקבוע פגישת ייעוץ אישית.

      זהו המקום לציין כי מרבית עורכי הדין העוסקים בתחום זה, אינם גובים שכר טרחה עבור פגישת ייעוץ ראשונה. כך, אם תקבלו חוות דעת מעורך הדין כי אין מקום להגשת תביעה, לא תחויבו בתשלום.

      תביעת רשלנות רפואית

      הגעתם לפגישת ייעוץ אישית עם עורך דין ולאחר היועצות עם מומחה רפואי, הוחלט להגיש תביעת פיצויים.

      על עורך הדין לפנות למוסדות הרפואיים ולקבל את כל מסמכי הטיפול. כאשר בידו תיק רפואי מלא, יוכל להעבירו אל המומחה הרפואי.

      תפקידו של המומחה בתביעת רשלנות רפואית, הוא מרכזי מאוד. עליו לכתוב חוות דעת מומחה, אשר תוגש עם כתב התביעה. על חוות הדעת לקבוע כי הטיפול הרפואי שניתן לתובע, היה רשלני וחרג מסטנדרט הטיפול הסביר.

      דוגמאות לחשיבות קבלת חוות דעת מומחה

      1. חוות דעת מומחה ברשלנות בלידה – כמו במקרי רשלנות רפואית נוספים, חוות הדעת המצורף לתביעת רשלנות בלידה, צריכה שתתייחס לשתי סוגיות מרכזיות: האם הצוות המטפל ביצע חריגה מסטנדרט טיפול מקובל של רופא סביר, והאם חריגה זו הביאה לנזק למטופל. במקרה של רשלנות בלידה, במקרה בו נגרם מום או מוות לילוד, על חוות הדעת הרפואית להתייחס לבדיקות שנערכו או לא נערכו באם ובילוד, ואשר ביצוען היה מביא לגילוי המום בעובר או למניעת מותו. כלומר, אילו נהג הצוות הרפואי באופן סביר, על ידי ביצוע מקיף של הבדיקות הנדרשות, לא היה נגרם הנזק לאם או לעובר או שהעובר בעל המום לא היה נולד, לפי החלטה מושכלת של הוריו.

      2. חוות דעת מומחה ברשלנות רפואית בהריון – במסגרת טיפולי הריון, לרבות שמירת הריון, ביצוע מגוון בדיקות, אשפוזים וכו', נערכות לעיתים בדיקות העלולות לסכן את האם ו/או את העובר. על חוות דעת בגין רשלנות רפואית בהריון, לכלול התייחסות לאופן ביצוע בדיקות במהלך הריון, היקפן, סוגן והתאמתן למצבה הרפואי של המטופלת. כן על חוות הדעת לכלול התייחסות לנזק שנגרם לאם ולקבוע אם הנזק נגרם כתוצאה מטיפול רפואי רשלני.

      3. חוות דעת מומחה ברשלנות רפואית בטיפול שיניים – עם זאת, הצורך בהגשת חוות דעת רפואית מתייתר במקרה בו "הדבר מדבר בעד עצמו", כלומר במקרים בהם הקשר בין הטיפול הרפואי לבין הנזק ברור לכל, ברמה כה גבוהה, עד כי אין צורך בהוכחתו באמצעות חוות דעת רפואית. במקרה של רשלנות רפואית בטיפול שיניים, הקשר בין טיפול רפואי רשלני לבין נזק לשיניים הינו, לרוב, קשר ישיר. עם זאת, גם במקרים של רשלנות רפואית בטיפול שיניים נדרש התובע להצטייד בחוות דעת רפואית.

      כמו כן, תבסס חוות הדעת את הקשר הסיבתי שבין הפרת חובת הזהירות לבין הנזק. על חוות הדעת להראות כי הנזקים מהם סובל התובע, לא היו נגרמים לו, לולא הפר הנתבע את חובת הזהירות כלפיו.

      זקוקים למידע בתחום רשלנות רפואית? כל המידע לו אתם זקוקים, בלי לקום מהכיסא! פורום רשלנות רפואית באינטרנט – המקום לשאול שאלות ולקבל תשובות מקצועיות וממוקדות.

      *התוכן המופיע באתר Lawyersnet עורכי דין בישראל אינו מחליף ייעוץ משפטי פרטני מעורך דין. המבקר באתר ייקח בחשבון שכל הסתמכות על האמור – היא באחריותו הבלעדית.

      לייעוץ מקצועי ראשוני ללא התחייבות 077-8054051
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מידע חשוב נוסף